مرد بودن...

اگه مرد بودن به بالا بودن تعداد سکس هست من مرد نیستم .

اگه مرد بودن به کافه نشستن و قلیون کشیدن و عکس داشتن با لیوان مشروب بر میگرده من مرد نیستم .

اگه مرد بودن به اینه که تو جمع های پسرونه خاطرات سکس هرکی بیشتر بود و هرکی راحت تر تن و بدن دختر مردم رو نقل و نبات کرد تو مجلس من مرد نیستم .

اگه مرد بودن به اینکه دوست دخترات خرجت رو بکشن و این برات افتخار باشه شرمنده اخلاقت بازم من مرد نیستم .

من مرد شدم , که بتونم آبرویی رو از ریختن نجات بدم .

من مرد شدم که تکیه گاه یه آدم ضعیف تر از خودم باشم .

قدرت مرد بیشتر از جولون دادن خالی تو رختخوابه ...

سلامتی همه اونایی که مرد هستن نه نر

نظرات 1 + ارسال نظر
ستوده سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

به سلامتی داداش خودم که مرده نه نر .
منم با این حرف هات موافق داداش .
خوبی عزیز

بههههههه ستوده خانوم
چه عجبببببببببب
دلمون تنگ شده بود واستون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد